VARSTVO OSEBNIH PODATKOV

S podatki, ki jih potrebujemo pri izvajanju storitev, ravnamo v skladu z določili veljavnega Zakona o varstvu osebnih podatkov ter Uredbe o varstvu posameznikov pri obdelavi osebnih podatkov in o prostem pretoku takih podatkov (UREDBA (EU) 2016/679 EVROPSKEGA PARLAMENTA IN SVETA z dne 27. aprila 2016, ter jih uporabljamo le za namene izvajanja pogodbe z vami.

Dolžnost varovanja osebnih podatkov izvajamo v skladu s pogodbo, z veljavnim Zakonom o varstvu osebnih podatkov zavezuje ter Uredbo o varstvu posameznikov pri obdelavi osebnih podatkov in o prostem pretoku takih podatkov in imamo opredeljeno v Politiki upravljanja os. pod. po Uredbi (EU) 2016/679.

ZASEBNOST in PIŠKOTKI

Trgovina Mojmalibutik.si se kot ponudnik zavezuje in jamči za varovanje zasebnosti osebnih podatkov kupca v spletni trgovini mojmalibutik.si. Pridobljene osebne podatke bo ponudnik uporabil zgolj za storitve, ki jih ponuja ter jih zaščitil pred morebitnimi zlorabami ali kršitvami. Ponudnik za namene izvajanja svojih storitev kupčeve podatke zbira, vodi, obdeluje ter shranjuje.

Trgovina Mojmalibutik.si jamči za trajno varovanje osebnih podatkov. Vsi podatki, pridobljeni s strani Mojmalibutik.si so last upravljalca spletne strani in bodo uporabljeni izključno za potrebe pošiljanja predračunov, naročil ter ostale potrebne dokumentacije.

Trgovina Mojmalibutik.si za potrebe poslovanja zbira podatke kupca: ime, priimek, naslov, kontaktno telefonsko številko, elektronski naslov ter geslo.

Upravljalec strani ne odgovarja za točnost podatkov.

Kupcem je ob vstopu v spletno trgovino dodeljen sejni piškotek za identifikacijo ter spremljanje nakupovalne košarice. Kupec določi ali sprejme shranjevanje piškotkov na njegovi napravi. Nastavitve za piškotke lahko kupec spremlja v spletnem brskalniku.

Piškotki, ki jih uporablja Mojmalibutik.si:

woocommerce_cart_hash
woocommerce_items_in_cart
wp_woocommerce_session_
woocommerce_recently_viewed
store_notice[notice id] __stripe_sid
__stripe_mid

Podatki, ki jih upravljalec spletne strani zbira ter obdeluje, so razkriti v primeru, če je obveznost zakonsko določena ali v primeru, da je ukrepanje potrebno za sodne postopke in druge državne organe ter za zaščito in uresničevanje zakonitih interesov upravljalca spletne strani.

Upravljalec spletne strani bo dostavni službi sporočil podatke, ki so potrebni za dostavo izdelkov, kupljenih v spletni trgovini.

Registrirani kupci lahko kadarkoli prenehajo z uporabo spletne trgovine ter prekličejo svojo registracijo. Preklic opravijo z elektronskim sporočilom na kontaktni elektronski naslov trgovine, da želijo preklic svoje registracije.

SPLOŠNI POGOJI

Splošni pogoji trgovine Moj Mali Butik so v skladu s priporočili GZS in mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje.

Podjetje, ki upravlja s spletno stranjo mojmalibutik.si je podjetje ADA SHOP d.o.o.

Ime podjetja: ADA shop d.o.o.

Naslov podjetja: Zaloška cesta 48, 1000 Ljubljana

Matična št.: 8723818000

Davčna št.: 24941441

Zavezanci za DDV: NE

Transakcijski račun: IBAN: SI56 6100 0002 5368 563 (Delavska hranilnica d.d., Ljubljana)

BIC ali SWIFT: HDELSI22

Pravno organizacijska oblika: samostojni podjetnik

Datum vpisa v sodni register RS: 16. 2. 2021

Registrski organ: v Okrožno sodišče Ljubljana

Dejavnosti SKD: G47.910 – Trgovina na drobno po pošti ali po internetu.

KONTAKT

E-mail naslov podjetja: info@mojmalibutik.si

Telefonska številka: 040/ 531-234

Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine ADA SHOP d.o.o. (mojmalibutik.si), pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

DOSTOPNOST INFORMACIJ

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije (povzetek zakonodaje):

· identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),

· kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta),

· bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s po prodajnimi storitvami in garancijami),

· dostopnost artiklov (vsak artikel ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),

· pogoje dostave artiklov ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),

· vse cene so določene in stranki posredovane. Cena je brez DDV-ja saj nismo davčni zavezanci.

. stroški dostave so določeni; 3EUR za oblačila (ne glede na število kosov). Dostava za tujino je določena po ceniku za tujino.

· način plačila in dostave,

· časovno veljavnost ponudbe,

· rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo artikla,

· pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

ARTIKLI IZ PONUDBE

Ponudba artiklov na spletni trgovini ADA SHOP d.o.o. (mojmalibutik.si) obsega oblačila, obutev, torbice, nakit in modne dodatke. Izdelki so na voljo do razprodaje zalog. Zaradi narave poslovanja preko svetovnega spleta se ponudba spletne trgovine ADA SHOP d.o.o. (mojmalibutik.si) spreminja hitro in pogosto.

ZNIŽANJA IN PROMOCIJSKE KODE ZA POPUST

Znižanja artiklov določamo sami. Pridržujemo si pravico, da lahko izdelkom znižamo ceno kadarkoli, in znižanja kadarkoli tudi ukinemo. Promocijske kode lahko na spletni strani aktiviramo kadarkoli, in jih tudi brez predhodnega obvestila umaknemo.

POPUSTI 

Popuste dodeljujemo priložnostno s kodami ali na končni nakup. Obračuna se na blagajni ali v košarici. Popusti se ne seštevajo in ne veljajo na že znižane izdelke. Popusti se ne upoštevajo pri obračunu dostave, strošek dostave je vedno fiksen 3€.

PRAVICA DO ODSTOPA OD NAKUPA

Potrošnik ne more zahtevati povračila dodatnih stroškov, ki so nastali, če se je izrecno odločil za drugo vrsto pošiljke, kakor je tista, ki jo ponuja podjetje. Pri prodajnih pogodbah lahko podjetje zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj, razen če podjetje ponudi možnost, da samo prevzame vrnjeno blago. Če je potrošnik blago že prejel in odstopi od pogodbe, ga vrne ali izroči podjetju ali osebi, ki jo podjetje pooblasti za prevzem blaga, nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po obvestilu iz prvega odstavka 43.č člena tega zakona, razen če podjetje ponudi, da samo prevzame vrnjeno blago. Šteje se, da potrošnik pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo.

VARNOST

Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil.

VAROVANJE OSEBNIH PODATKOV

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika.

Ponudnik za nedoločen čas hrani IP naslove vseh obiskovalcev spletne ADA SHOP d.o.o. (mojmalibutik.si), pri registriranih članih pa še: ime in priimek, e-poštni naslov, kontaktni telefon, primarni naslov in naslove za dostavo, državo prebivališča, čas in datum registracije in arhiv komunikacije s ponudnikom.

Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo. Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam. Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.

KOMUNIKACIJA

Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje. Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:

· jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,

· pošiljatelj bo jasno razviden,

· različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih,

· jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,

· željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval.

VARSTVO OTROK

Ponudnik ne sme sprejemati naročila od nekoga, za katerega ve ali sumi, da je otrok, ne da bi zato imel izrecnega dovoljenja njegovih staršev ali skrbnikov. Ponudnik brez izrecnega dovoljenja njihovih staršev ali skrbnikov ne sme sprejemati kakršnihkoli osebnih podatkov, ki zadevajo otroke. Prav tako ponudnik tretji osebi ne sme izdajati podatkov, sprejetih od otrok, izjema so starši oziroma skrbniki. Ponudnik ne sme ponujati prostega dostopa do izdelkov ali storitev, ki so škodljive za otroke.

ODVEZA ODGOVORNOSTI

Ponudnik ne odgovarja za vsebino mnenj o artiklih, ki jih napišejo obiskovalci. Ponudnik mnenja pred objavo pregleda in zavrne tista, ki vsebujejo očitne neresnice, so zavajajoča ali žaljiva. Ponudnik ne odgovarja za informacije v mnenjih in se odvezuje kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz informacij v mnenjih.

Ponudnik si pridržuje pravico, da pogoje poslovanja spremeni kadarkoli in na kakršenkoli način, ne glede na razlog in brez predhodnega obvestila.

REKLAMACIJE, PRITOŽBE IN SPORI

Pritožbe, reklamacije in informacije:

V primeru pritožb, reklamacij in informacij povezanih z našimi storitvami nas lahko kontaktirate preko elektronske pošte: info@mojmalibutik.si ali na telefonski številki 040/531-234 (v času obratovalnega časa od 9h do 16h)

Odgovornosti ponudnika, reklamacije in ugotavljanje stvarnih napak na blagu

Ponudnik spoštuje veljavni Zakon o varstvu potrošnikov:

37. člen

Prodajalec mora potrošniku izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne napake svoje izpolnitve.

Napaka je stvarna:

1. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;

2. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;

3. če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;

4. če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem.

Za odgovornost za stvarne napake se uporabljajo določbe zakona, ki ureja obligacijska razmerja, če ta zakon ne določa drugače.

37.a člen

Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita.

Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.

Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bila stvar kupljena, ali pa zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil pogodbo.

37.b člen

Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena.

Če je predmet pogodbe med prodajalcem in potrošnikom rabljena stvar, ne odgovarja prodajalec za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mine leto dni, odkar je bila stvar izročena.

Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.

37.c člen

Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:

– odpravi napako na blagu ali

– vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali

– blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali

– vrne plačani znesek.

V vsakem primeru ima potrošnik tudi pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi izpolnitve obveznosti iz prejšnjega odstavka tega člena.

a43.d člen

Če podjetje potrošniku ne poda informacij o pravici do odstopa od pogodbe iz 3. točke prvega odstavka 43.b člena tega zakona, je rok za odstop od pogodbe 12 mesecev. Rok začne teči po izteku odstopnega roka iz prvega odstavka prejšnjega člena.

Če podjetje potrošniku poda informacije o pravici do odstopa od pogodbe iz 3. točke prvega odstavka 43.b člena tega zakona v 12 mesecih po začetku teka odstopnega roka iz drugega odstavka prejšnjega člena, začne odstopni rok iz prvega odstavka prejšnjega člena teči z dnem, ko potrošnik prejme informacije.

b43.d člen

Obvestilo o odstopu lahko potrošnik predloži podjetju na obrazcu iz petega odstavka tega člena ali z nedvoumno izjavo, iz katere jasno izhaja, da odstopa od pogodbe.

Šteje se, da je potrošnik podal odstopno izjavo pravočasno, če jo pošlje v roku, določenem za odstop od pogodbe.

Podjetje lahko na svoji spletni strani ponudi potrošniku tudi možnost, da elektronsko izpolni in predloži obrazec iz petega odstavka tega člena ali poda nedvoumno izjavo, iz katere izhaja potrošnikova volja za odstop od pogodbe. V takem primeru mu podjetje nemudoma potrdi prejem obvestila o odstopu od pogodbe na trajnem nosilcu podatkov.

Dokazno breme glede uveljavljanja pravice do odstopa iz tega člena nosi potrošnik.

Obliko in vsebino obrazca z odstopno izjavo s pravilnikom predpiše minister, pristojen za gospodarstvo.

43.d člen

Z uveljavitvijo pravice do odstopa od pogodbe iz 43.č člena tega zakona prenehajo obveznosti strank glede:

– izpolnjevanja pogodbe ali

– sklenitve pogodbe, kadar je dal ponudbo za sklenitev pogodbe potrošnik.

V primeru odstopa od pogodbe podjetje nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe vrne vsa prejeta plačila.

Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik.

Potrošnik ne more zahtevati povračila dodatnih stroškov, ki so nastali, če se je izrecno odločil za drugo vrsto pošiljke, kakor je cenovno najugodnejša standardna pošiljka, ki jo ponuja podjetje.

Pri prodajnih pogodbah lahko podjetje zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj, razen če podjetje ponudi možnost, da samo prevzame vrnjeno blago.

Če je potrošnik blago že prejel in odstopi od pogodbe, ga vrne ali izroči podjetju ali osebi, ki jo podjetje pooblasti za prevzem blaga, nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po obvestilu iz prvega odstavka 43.č člena tega zakona, razen če podjetje ponudi, da samo prevzame vrnjeno blago. Šteje se, da potrošnik pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo.

Kadar je pri pogodbi, sklenjeni zunaj poslovnih prostorov, blago dostavljeno na dom ob sklenitvi pogodbe, ga podjetje prevzame na lastne stroške, če zaradi narave blaga ni mogoče vračilo na običajen način po pošti.

Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga. Potrošnik ne odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če ga podjetje ne seznani s pravico do odstopa od pogodbe skladno s 4. točko prvega odstavka 43.b člena.

Potrošnik z uveljavljanjem pravice do odstopa od pogodbe ne prevzema nobenih obveznosti razen obveznosti iz tega člena ter četrtega odstavka 43.d člena in a43.e člena tega zakona.

Kupec ima tako: nepreklicno pravico odstopa v 14 dneh od prejema blaga z vračilom blaga na naslov podjetja ADA SHOP d.o.o., Zaloška cesta, 1000 Ljubljana . Kupec to lahko stori z nedvoumno izjavo o odstopu od pogodbe v pisni ali elektronski obliki na naslov podjetja,  po elektronski pošti ali v zasebnem sporočilu na facebook in instagram strani podjetja (naslov: ADA SHOP d.o.o. Zaloška cesta 48, 1000 Ljubljana, instagram: @mojmalibutik, facebook: @mojmalibutikljubljana, elektronski naslov: info@mojmalibutik.si)

Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@mojmalibutik.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

REŠEVANJE POTROŠNIŠKIH SPOROV

Obveščanje potrošnikov po Zakonu o izvensodnem reševanju potrošniških sporov

ADA SHOP d.o.o. (Trgovina Moj Mali Butik) kot spletni ponudnik izdelkov na spletni trgovini mojmalibutik.si, ne priznava nobenega izvajalca IPRS, kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki ga potrošnik lahko sproži v skladu z navedenim zakonom. Morebitna nesoglasja ali spore, nastale glede tolmačenja ali izvajanja “Splošnih pogojev”, stranki rešujeta sporazumno. Več o izvensodnem reševanju sporov lahko preberete na spletni strani Evropske komisije.

Vsi artikli v ponudbi imajo točno razmerje surovinske sestave navedeno na všiti etiketi (v angleščini in slovenščini)

 Cottone /bombaž, wool/volna, cashmere/kašmir, silk/svila, lino/lan, viscose/viskoza, acetate/acetat (umetna svila, derivat celuloze), microfibra/mikro vlakna, modal/modal (kemično vlakno iz naravnih sestavin), tencel/tencel (kemično vlakno iz naravnih sestavin), rayon/rajon, polyamide/poliamid, naylon/najlon, polyester/poliester,  acrylic/akril, lycra/lajkra,  elastan/elastan

LOKACIJA TRGOVINE

– google maps

DELOVNI ČAS

ZARADI TRENUTNO VELJAVNIH OKREPOV JE TRGOVINA OD 24. OKTOBRA 2020 DO SPROSTITVE UKREPOV ZAPRTA.

Veljavni delovni čas:

PONEDELJEK – PETEK 

Od 9h do 19h

 SOBOTA 

Od 9h do 14h

DOSTAVA

ČAS DOSTAVE

Ponudnik bo blago oziroma storitev odpremil takoj po sprejetem naročilu (isti dan oz. v največ 3 delovnih dneh po sprejetem naročilu).

Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je GLS, vendar si ponudnik pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito. Od dneva ko pošiljko predamo paketnemu distributerju, je Pošiljka načeloma že naslednji delovni dan pri vas v kolikor ni zamud s strani GLS-a, ki ima uradni dostavni rok do 4 delovne dni.

STROŠEK DOSTAVE

Strošek dostave izdelkov se kupcu zaračuna po slednjem ceniku:

Slovenija: 3 EUR

Hrvaška: 7 EUR

paket poslan v tujino (Evropa): 15,00 EUR

paket poslan v tujino (Izven Evrope): 25,00 EUR

NAČIN PLAČILA 

Plačilo nakupa preko spletne trgovine ADA SHOP d.o.o. (mojmalibutik.si) je mogoče preko sistema SixPayment, ki omogoča plačevanje z naslednjimi kreditnimi karticami: Mastercard in Visa.

Znesek naročila lahko poravnate tudi, ko prejmete paket, torej plačate celoten znesek kurirju, ki vam je paket dostavil. Za plačilo po povzetju ni dodatnega stroška dostave.

Če izberete možnost osebnega prevzema v trgovini, na naslovu Zaloška cesta 48, 1000 Ljubljana lahko znesek poravnate, ko prevzamete paket. Plačilo v trgovini je možno s kartico (Mastercard, Visa, Maestro, Diners, American Express, Karanta), ali pa z gotovino.

Ponudnik kupcu po opravljenem plačilu izda račun in ga pošlje po pošti skupaj z naročenimi artikli. Račun ima razčlenjene stroške in navodila, kako odstopiti od nakupa in artikle vrniti, če je to potrebno in mogoče.

Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v tiskani obliki shranjena v arhivu ponudnika in kupcu dostopna na njegovo povpraševanje.

CENE

Cene so izražene v evrih in NE vsebujejo DDV (nismo davčni zavezanci). Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.

VRAČILA

Vračila so brezplačna. Potrošnik ima pravico ,da blago vrne prodajalcu najkasneje v roku 14 dni, od dneva ko je prejemnik pošiljko prejel.

V pošiljki dobite priložen Obrazec za vračila, ki ga prosimo izpolnite, ter navodila, kako pošiljko vrniti. Vračila preko našega partnerja, podjetja GLS d.o.o. so brezplačna!

Pri naročilih, ki so plačani po povzetju prosimo, če na obrazec za vračila napišete svoj transakcijski račun, na katera vam lahko nakažemo kupnino.

Prejeto blago mora vrniti nenošeno, nepoškodovano, v nespremenjeni količini in z etiketo, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Vrnjenemu blagu mora biti priložen tudi račun in pripisani podatki za vračilo kupnine (Podatki kupca, TRR).

V primeru odstopa od pogodbe podjetje nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe, vrne vsa prejeta plačila.

Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik. Potrošnik ne more zahtevati povračila dodatnih stroškov, ki so nastali, če se je izrecno odločil za drugo vrsto pošiljke, kakor je cenovno najugodnejša standardna pošiljka, ki jo ponuja podjetje. Pri prodajnih pogodbah lahko podjetje zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj, razen če podjetje ponudi možnost, da samo prevzame vrnjeno blago. Če je potrošnik blago že prejel in odstopi od pogodbe, ga vrne ali izroči podjetju ali osebi, ki jo podjetje pooblasti za prevzem blaga, nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po obvestilu iz prvega odstavka 43.č člena tega zakona, razen če podjetje ponudi, da samo prevzame vrnjeno blago. Šteje se, da potrošnik pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo. Potrošnik v zvezi z odstopom od pogodbe krije samo stroške vračila blaga, razen če te stroške krije podjetje ali če podjetje predhodno ne seznani potrošnika, da ga bremeni ta strošek. Obrazec z informacijami v zvezi z uveljavljanjem pravice potrošnika do odstopa od pogodbe (Obr. IOP) »

OSEBNI PREVZEM

Vse artikle, ki jih naročite preko naše spletne strani, lahko prevzamete v naši trgovini Moj Mali Butik na Zaloški cesti 48, v Ljubljani. Ko zaključujete z nakupom imate možnost, da se odločite za dostavo preko našega paketnega distributerja ali pa paket osebno prevzamete v naši trgovini. Čas za osebni prevzem je 3 delovne dni in v kolikor izdelke ne prevzamete se rezervacija stornira.

Zaradi trenutne situacije je možen prevzem po predhodnem dogovoru na telefonski številki 031/ 76-75-74.

Postopek plačila na strani je mogoč z bančno kartico ali pa plačate v trgovini, ko prevzamete naročilo. Plačila v trgovini so možna z bančno kartico ali gotovino. Stroškov dostave v primeru osebnega prevzema ni.

Naročila, ki še niso bila plačana, prevzeli pa jih boste v trgovini, vas bodo čakala 4 dni. V kolikor jih ne prevzamete v roku 4 dni, se bo vaše naročilo storniralo.

Ko vnašate svoje podatke je obvezno zaupati vašo telefonsko številko, mi pa vas bomo obvestili, ko bo paket pripravljen za prevzem. V večini primerov, bo paket pripravljen za prevzem že naslednji dan ali pa v roku 2 delovnih dni, pridržujemo pa si pravico, da imamo za pripravo paketa časa 7 delovnih dni. Prevzem stvari v trgovini ni možen brez predhodnega nakupa na spletni strani. Vaše naročilo boste lahko uspešno prevzeli v trgovini samo, če boste pri prihodu predložili potrditev o nakupu, ki jo vedno prejmete preko elektronskega naslova ali pa preko SMS obvestila (npr. št. naročila).

KONTAKT

040/ 531-234

info@mojmalibutik.si

Moj Mali Butik

Zaloška cesta 48

1000 Ljubljana